Міністeрствo oсвіти і нaуки Укрaїни плaнує зaпрoвaдити єдину цeнтрaлізoвaну бaзу дaниx пoзaшкільнoї oсвіти. Прo цe УНН пoвідoмляє з пoсилaнням нa прeсслужбу МOН.
"Міністeрствo освіти і науки України та ІТ-компанія "SoftServe" підписали предложение про співпрацю, який передбачає цифрову трансформацію позашкільної освіти шляхом створення єдиної централізованої бази даних та запровадження електронної освітньої системи", — йдеться в повідомленні.
Вслед за словами міністра освіти і науки України Сергія Шкарлета, наразі МОН працює по-над створенням інформаційно-аналітичної системи у сфері позашкільної освіти.
"Ця ланка освіти спрямована сверху розвиток здібностей дітей та молоді у науці, культурі, спорті, техніці, різних видах творчості. Судьба дітей у різних гуртках є важливою складовою становлення особистості та розвитку здібностей, зокрема реалізації можливостей дітей з особливими освітніми потребами", – зазначив Шкарлет.
Повідомляється, що ревнитель міністра освіти і науки України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Медведь Селецький розповів, що система допоможе користувачам:
• обирати найближчі следовать місцем проживання та напрямом діяльності гуртки, клуби, секції;
• бачити графік роботи та популярність гуртка (відвідуваність, наповненість груп);
• моніторити рівень матеріально-технічного забезпечення закладів позашкільної освіти та бачити кадрову наповнюваність (профілі педагогів та відгуки сверху кожен заклад).
Окрім того, запланований функціонал если доповнюватись і розширюватись відповідно до наповнення системи та потреб користувачів.
"Программа реалізується спільно з Міністерством молоді та спорту України і Міністерством культури та інформаційної політики України", — зазначається в повідомленні.
Шкарлет повідомляв, що заклади освіти наділені автономією щодо організації освітнього процесу получи и распишись період карантинних обмежень.
Раніше у МОН заявили, що під время дистанційного навчання у школі є вимоги предварительно організації учнів з технічними засобами, тривалість навчання вслед комп’ютером обмежується, проте, це малограмотный впливає на тривалість уроків.